fbpx
לוגו דורית סינגר

כל התוכן. במקום אחד:

הקטגוריות הפופולריות:

מחקרים בתחום חווית המשתמש מוכיחים כי מענה על חששות באתר האינטרנט מגביר באחוזים גבוהים את הסיכוי שאדם יעשה את הפעולה שאתם רוצים שהוא יעשה. הנה רשימה של חששות נפוצים והדרך שאפשר לענות עליהם באתר שלכם.
שני מושגים שמשתמשים בהם הרבה בעולם השיווק זה Push וPull. למעשה, הבחירה בין אחת האסטרטגיות האלה היא אחת הבחירות הראשונות שצריך לעשות כשבונים אסטרטגיה שיווקית. בפוסט הזה אסביר מהן בדיוק שתי האסטרטגיות האלה ואיך יודעים באיזו אסטרטגיה לבחור?
כשבעלי שירות מבטיחים הבטחות, עולות מספר סוגיות אתיות, וחשוב לשים עליהם את הדעת. האם זה מוסרי להבטיח הבטחות שכאלה? איך נותנים הבטחות בצורה כנה ואמיתית? והכי חשוב, איך תדעו בעצמכם לשאול את השאלות הנכונות בכדי לדעת אם נותן השירות שלפניכם הוא כנה ואמיתי.
הגרלות בעמודים עסקיים בפייסבוק הן פרקטיקה ידועה כדי לנסות לעורר באזז סביב העסק או כדי להביא לו עוקבים חדשים. על פניו, זה נראה מעולה, עם זאת, כשבוחנים את הפרקטיקה הזו בשטח, מגלים כי הגרלות שכאלו לא רק שלא מעלות את המכירות בעסק, אלא הרבה פעמים פוגעות בעסק לטווח הארוך.
קורסים דיגיטליים הם הלהיט של השנים האחרונות. עם זאת, בעקבות העלייה החדה בהיצע של הקורסים הדיגיטליים, ה"לקוחות" הפכו להרבה יותר קשים להשגה. מחקרים בתחום הלמידה מרחוק גילו כי 75% מבין אלו שרוכשים קורס דיגיטלי מסוים, לא מסיימים אותו. מחקר שנעשה ב-2019 גילה כי יש אלמנט אחד שעוזר להגדיל את המכירות של הקורסים הדיגיטליים ב-40% וגורם לסיכוי שאנשים יסיימו את הקורס לעלות בכ-50%.
בשבועות האחרונים המון בעלי עסקים קיבלו את ההחלטה להקים לעצמם אתר בגלל המענק ממעוף, והחליטו לפנות לאנשי מקצוע לצורך כך. רוב בעלי העסקים בלי ידע בתחום הזה, ולכן החלטתי להכין צ'ק ליסט עם כל השאלות שצריך לשאול את בונה האתרים שלכם.