לוגו דורית סינגר

עליי ועל הצוות

איזה כיף להכיר!

קוראים לי דורית סינגר.
אני מנהלת פרויקטים בתחום בניית אתרים ושיווק. מעבר לניהול של הפרויקט המטורף הזה, אני גם עוסקת בקופירייטינג, אפיון אתרים וניתוח חווית משתמש.

העסק הזה זה העסק השני שלי (ואם אתם אנשי חינוך בואו לבקר ב”הוראה בהשראה”, שזה העסק הראשון שלי). פיתחתי בעסק הזה מודל שאומר שלמרות שבניית אתרים נהייתה מופע של אדם אחד, אני חושבת שהיא נעשית בצורה הטובה ביותר כשכל אחד עוסק בתחום המומחיות שלו. אני אוספת לצידי את הצוות המוכשר ביותר, ומעניקה ללקוחות שלי את החוויה של מקצועיות מאוד גדולה, לצד קשר אישי.

אני גם משחקת קפואירה, רוקדת סלסה ונהנית מרביצה על הערסל שבגינה.

הצוות המדהים שלי שבלעדיו שום דבר לא היה קורה:

מעצבת UI

שאחראית לבנות שפה עיצובית שקולעת למסרים, ואשכרה לעצב לכם אתר.

מתרגמת ועורכת לשונית

שלוקחת את הקופירייטינג והמיקרו-קופי שכתבנו באנגלית (עבור אתרים בינלאומיים), ועושה לו עריכה מדויקת וחדה.

בונה אתרים

שהופך את כל העיצוב לאתר של ממש וגורם לצורות ולצבעים להתעורר לחיים.

צלם

שיוצר סט צילומים שלם ותמונות ברמה שלא רואים בכל מקום, בהתבסס על אפיון השפה והערכים המדויקים שלכם.

מתכנת

שלוקח אתר טוב מאוד והופך אותו לאתר מדהים, שנטען לפני שמספיקים למצמץ ונראה מושלם בכל מסך שיש.

אני

מנהלת הפרויקט, אחראית על הסנכרון בין כולם. עושה קסמים עם מילים ומסרים, וקצת פדנטית כדי לתת לכם את האתר הכי טוב שיש.

לקריאה נוספת

כשלקוח נתקל בתוכן פרסומי שלנו, בין אם זה מודעת פייסבוק או האתר שלנו, ובין אם זה אפילו הודעה שאנחנו מעבירים בווטסאפ, הדבר הראשון שקופץ לעין אלו הצבעים. הצבעים יגרמו ללקוח להחליט אם הוא רוצה להתעכב במשך כמה שניות כדי להתחיל להתעניין בפרסום שלנו, או שהפרסום לא מעניין אותו והוא רוצה לדלג הלאה
הרבה מותגים עושים טעויות כשהאתר שלהם לא פונה נכון לדור ה-Z. התוצאה היא לרוב שריפת תקציבי ענק לפרסום ומעט מדי מכירות. אז איך עושים את זה נכון?
שני מושגים שמשתמשים בהם הרבה בעולם השיווק זה Push וPull. למעשה, הבחירה בין אחת האסטרטגיות האלה היא אחת הבחירות הראשונות שצריך לעשות כשבונים אסטרטגיה שיווקית. בפוסט הזה אסביר מהן בדיוק שתי האסטרטגיות האלה ואיך יודעים באיזו אסטרטגיה לבחור?