fbpx
לוגו דורית סינגר

כל התוכן. במקום אחד:

הקטגוריות הפופולריות:

מותג אירופאי שמגלגל בכל חודש מחזורים של מאות אלפי דולרים רק מאתר האיקומרס. וכן, המותג מוכר פיג'מות ב-200 דולר. בואו לקרוא איך הוא עשה זאת.
מותג שמגלגל מחזורים של מליונים עם מחירים שגבוהים פי 5 מהממוצע בשוק. הכל על איך הם עושים את זה וטקטיקות ליישום באתר שלכם.
הרבה מותגים עושים טעויות כשהאתר שלהם לא פונה נכון לדור ה-Z. התוצאה היא לרוב שריפת תקציבי ענק לפרסום ומעט מדי מכירות. אז איך עושים את זה נכון?
מהם סוגי הצילומים שמעלים את ההסתברות של הצרכן לבצע רכישה, ואילו משפיעים פחות או אפילו פוגעים? הכל על צילומים באתרי איקומרס.
פעולות ה-Dark UX לעתים עוזרות למכירה המיידית, אבל פוגעות במערכת היחסים ארוכת הטווח, בתחושת האמינות, הערך והאיכפתיות שיש בין עסק ללקוחות שלו.
יש איזשהו היזון חוזר בין הרגש הנוכחי של המשתמשים ובין המסרים באתר, ואחד משפיע על השני. המצב העדין הזה הוא האומנות של בניית אתרי איקומרס.
המון עסקים ניסו להיכנס לעולם קופסאות ההפתעה, אבל רק מעטים הצליחו לפצח אותו. KiwiCo הצליחה בגדול. גלו מה גרם לה להצליח למכור ב-10M$ בכל חודש.
אם הערכים של העסק רק מוצהרים באתר, הם נראים חסרי ביסוס. אבל כאשר מחברים את הערכים האלו לכל אלמנט באתר, זה גורם לכך שהקהל שלכם מרגיש שהמסרים עליהם המותג מבוסס הם מסרים אותנטיים, ושהערכים האלו באמת חלק אינטגרלי מהעסק שלכם.
לבילי יש בכל חודש מעל 20,000 לקוחות חדשים, ואורך חיי לקוח שלהם הוא מעל לשנה. מדובר על מחזורים של מעל מליון דולר בחודש. בואו להבין את האסטרטגיה שלהם.
איך נותנים ללקוח את כל המידע שהוא צריך כדי לרכוש מאיתנו אבל לא גורמים להצפת מידע שפוגעת בחווית המשתמש באתר?