fbpx

אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לאתרי איקומרס

לפני חצי שנה פנה אלינו מותג תכשיטים בינלאומי, שהביא טראפיק גדול לאתר ובזכות זה הצליח ליצור מחזור של $100K בחודש, אבל עמד על 0.8% המרה בלבד. בעזרת עבודה משותפת של מספר שבועות ויישום שלה, המותג הצליח להגיע ל-1.7% המרה. מה שאומר שהמחזור החודשי הוכפל (על אותו תקציב שיווק בדיוק), בעבודה מאומצת של מספר שבועות בלבד.

הפרטים החשובים:

כל פרויקט אפיון חווית משתמש וקופירייטינג מתחיל אצלנו קודם כל במחקר. כתיבה טובה היא כתיבה שמחוברת לערכים של המותג, לאופי שלו ומדברת בדיוק אל הצרכים, המניעים והרצונות של הקהל שלו.

אפשר לעבוד על חווית משתמש וקופירייטינג לאתרי איקומרס, דפי מכירה, קמפיינים וניוזלטרים. גם בעברית וגם באנגלית.

חווית המשתמש והקופירייטינג שאנחנו עושה מתחברים למטרות העסקיות שלכם, והם לא מנותקים מכך. כל אלמנט וכל מילה שנכתוב מחושבים ונועדו להעביר רעיונות ומסרים.

כל לקוח ולקוח שלנו הוא VIP. אנחנו לוקחים מספר פרויקטים מוגבל כל חודש, בגלל שהשירות שאנחנו נותנים והזמינות שלנו, הם שני אלמנטים שנורא חשובים לנו.

הגיע הרגע הזה בסוף החודש שאתם מסתכלים על האנליטיקות של האתר ומגלים שלמרות כל המבצעים שהיו בשבועות לפני כן, אחוזי ההמרה חזרו לקדמותם. אתם לא מבינים למה ביום האם או לקראת קריסמס המכירות מתפוצצות, אבל בכל שאר השנה אתם לא מצליחים לעבור את 2% ההמרה. אתם מקבלים עוד מייל מחנות B2B שרוצה להזמין עוד מלאי מהמוצרים שלכם, אבל אתם לא מבינים איך הם מצליחים למכור הרבה יותר מכם, ואתם המותג! והחלק הכי קשה לטעמי הוא החלק שבו אתם מבינים שלמרות שהצוות שלכם עבד במרץ והגעתם למחזורים יפים, בסוף הרווח שנשאר הוא כל כך קטן (אם בכלל).

כל אלו קשורים לאחוזי המרה באתר, אחוז לקוחות חוזרים ועלויות פרסום, ואת זה אני יודעת לשפר.

עובדים איתנו:

שיטת העבודה שלנו:

מתחילים בקטן


עובדים על דף הבית או דף המוצר באתר שלכם כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלו.

בפועל זה אומר שבתהליך הראשוני עושים:
● אפיון שפה
● מחקר קהל יעד קצר
● כתיבת סיפור המותג
● ארכיטקטורת אתר
● אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לדף הבית

79% מהלקוחות שלנו ממשיכים לתהליך ארוך יותר


עובדים על כל האתר כדי למקסם את התוצאות שלו. אנחנו לא מתחייבים לתוצאות אבל כן יכולים להגיד שרוב האתרים שאנחנו עובדים עליהם מגיעים ל-3% המרה ומעלה.

בפועל זה אומר שבתהליך ההמשך עושים:
● אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לכל הדפים באתר
● קופירייטינג לדפי הקטגוריה ולמוצרים באתר

20% מהלקוחות שלנו ממשיכים אחר כך לרייטיינר חודשי


ללקוחות שלנו שנמצאים איתי לטווח הארוך אנחנו נכנסת לקרביים של המותג ורואים את עצמנו ממש כחלק אינטרגלי ממנו.

בפועל זה אומר שבריטיינר החודשי עושים:
● ניהול פרויקטים שיווקיים, מקצה לקצה, כל אלו שאתם לא מספיקים להגיע אליהם בעצמכם (כן, כולל ניהול ספקים).
● חווית משתמש וקופירייטינג בשגרה: ניוזלטרים, קמפיינים, מוצרים חדשים וכו'.
● וכמובן, ייעוץ אסטרטגי שיווקי

למי זה מתאים?

כי חשוב לנו לענות על צרכים אמיתיים שלכם.

אם אתם מותגי איקומרס שמאמינים במוצרים שלהם ויודעים שיש להם פוטנציאל לגדול אפילו עוד.

אם אתם מותגי איקומרס שמבינים שרכישה של מוצרי לייפסטייל היא לרוב עניין רגשי קודם כל.

אם אתם מותגי איקומרס שמבינים שהמפתח לשבור את תקרת הזכוכית, נמצא בהבנה המעמיקה של הקהל שלהם.

והנה כמה דברים שלקוחות כתבו על העבודה ביחד:

שאלות ששואלים הרבה:

איך התהליך עובד?

דבר ראשון – משוחחים. אתם מספרים לי על העסק, אנחנו מכירים קצת, ואתם אומרים לי מה המטרות שלכם ומה אתם רוצים להשיג. אני נותנת לכם בשיחה איזשהי הערכת מחיר כללית, ואז יושבת לבדוק לעומק את הדברים.

עד 24 שעות אחרי השיחה אתם תקבלו הצעת מחיר מפורטת, שגם מסבירה על כל התהליך, וגם מפרטת בדיוק כל מה שמקבלים בפרויקט איתי (בלי שום דיבורי עורכי דין, בדוק).

וזהו, מפה אנחנו מחליטים אם לקפוץ למים ביחד ולהתחיל בתהליך הממש כיף הזה (לא צוחקת! זה באמת מרגש ממש בכל פעם מחדש).

לכמה אחוזי המרה יהיה אפשר להגיע?

אחוזי המרה זה אחד הנושאים האהובים עלי, כי זאת פשוט אחת המטרות העיקריות של האתר – לעזור לכם להפוך יותר מתעניינים לרוכשים.

אז אומנם אחוזי ההמרה תלויים בהמון דברים (בין השאר באיכות הקהל שמגיעה לכם לאתר ובמוצרים שאתם מוכרים), אבל באופן כללי, האתרים שאנחנו עובדים עליהם מגיעים ל-3% אחוזי המרה ומעלה (ויש לי גם דוגמאות ל-5% המרה ויותר!).

אתם כותבים גם קופירייטינג באנגלית?

כמובן!

יש לנו אנגלית טובה מאוד אבל כדי שהקופירייטינג יהיה מושלם (כמו שאני אוהבת!) הכתיבה גם עוברת עריכה לשונית אצל עורך במקצועו, דובר אנגלית כשפת שם.

מה התוצר שמקבלים בסוף?

מהתהליך הזה מקבלים שני תוצרים עיקריים:

  1. סיפור מותג – שהוא דף של כמה פסקאות שמספר בצורה מעניינת על המותג, החזון שלו והערכים שלו. הסיפור הזה ישמש את המותג בכל מיני אופניים ונדריך אתכם לגבי זה.
  2. שרטוטים (Wireframe) של דף מוצר, כולל אפיון חווית משתמש, קופירייטינג ומיקרו-קופי. ככה זה נראה:

איך אתם יודעים מה לכתוב ואיך לכתוב?

בכל תחילת עבודה עם לקוחות חדשים, 3-4 השעות הראשונות בתהליך מוקדשות לאפיון שפה ומחקר קהל יעד.

מהניסיון שלי, בהתחלה יש קצת פינג-פונגים וכבר אחרי כמה שעות של כתיבה אנחנו עולים על הגל והכל רץ.

יש לנו לקוחות שאנחנו כבר כל כך עמוק בתוך המותג שלהם, שאנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות Elevator speech במקומם, אז אל תדאגו בקטע הזה 😉

באילו תחומים יש לכם ניסיון?

יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, קישוט הבית, לימודים מקצועיים ועוד.

בנוסף, יש לנו מספר לקוחות שהם נותני שירות ליזמי איקומרס ולחברות שמוכרות אונליין, והם מגיעים אלינו בגלל הניסיון הרב שיש לנו עם קהל היעד הזה. לכן אנחנו גם נותנים שירותים של אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לנותני שירות לאיקומרס.

כמה זה עולה?

זה מאוד בכמות הדפים באתר שצריך לעבוד עליהם, באורך שלהם, בעבודה השיווקית מסביב שצריך לעשות וכמובן בכמות המחקר שצריך לעשות מאחורי הקלעים. 

לרוב התהליך הראשוני עולה בממוצע 7,500 ש”ח (בתוספת מע”מ).

אם האתר שלנו בנוי על שופיפיי או על וויקס - אתם יודעים לעשות את ההתאמות

אפיון חווית משתמש וקופירייטינג אלו דברים שכל אתר איקומרס צריך כדי להצליח, בלי קשר לפלטפורמה שהוא יושב עליה.

לנו זה לא משנה מה הפלטפורמה שהאתר שלכם בנוי עליה. אנחנו מכירים כבר את כל הפלטפורמות המרכזיות אז אנחנו יודעים להתחשב ביכולות ובמגבלות של כל פלטפורמה.

אתם עושים גם שדרוגים ויזואליים לאתרים?

אנחנו לא עושים בעצמנו את השינויים באתר, אבל למותגים שצריכים זאת אנחנו גם עושה ניהול פרויקט, שזה אומר לעזור למצוא את הספקים, לדייק הצעות מחיר כדי למנוע אי הבנות, ופשוט לנהל את הפרויקט מהשלב הראשוני עד “מסירת המפתח” לאתר החדש שיהיו לו ביצועים הרבה יותר טובים ממה שאתם רגילים לפגוש.

מה זה דורש מהמותג?

עם הזמן הכרתי סוגים שונים של בעלי מותגים ושל סמנכ”לי שיווק. יש כאלה שחשוב להם להיות מאוד מעורבים בתהליך, ויש כאלו שרוצים להיות מעורבים רק באבני הדרך הכי חשובות.

מהניסיון שלי, גם אלו שמאוד מעורבים בהתחלה, עם הזמן מרשים לעצמם יותר לשחרר, כי הם סומכים עלינו, כי רואים את התוצרים והתוצאות מאוד מהר, וכי אנחנו מאמינים בעדכונים שוטפים וקבועים בתהליך העבודה ביחד.

האם אפשר לבטל גם אחרי תחילת התהליך?

אם כבר הכרנו אז אתם יודעים שאני לא חובבת חתונות קתוליות. אם נרצה לבטל מכל סיבה שהיא, אני אחשב את כל שעות העבודה שעבדנו עד כה (כפול 550 ש”ח לשעה), ונתקזז על ההפרש. חשוב לציין שניתן לבטל את ההתקשרות בכל שלב, אבל החזר כספי ניתן לקבל רק אחרי 30 ימים מרגע החתימה על ההסכם.

איור כדור פורח

בואו נכיר

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

איור כדור פורח

ואפשר פשוט להתקשר

או לשלוח הודעה

צריכים עוד קצת להתבשל עם זה?

בואו:

להכיר דרך המילים שלי

לאחרונה התחלתי לחקור את הנושא של אסטרטגיות מבצעים ותמחורים, וגיליתי שיטה מאוד מעניינת שתופסת לאט לאט תאוצה בעולמות האיקומרס. על רגל אחת - מוצרים אפשר לחלק באופן מאוד גס למוצרים תועלתנים (utilitarian products) ומוצרים נהנתניים (hedonic products), והחלוקה הזו תקבע הרבה מאסטרטגיית המבצעים שתחליטו עליה. 

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון