לוגו דורית סינגר

עליי ועל הצוות

איזה כיף להכיר!

קוראים לי דורית סינגר.
אני מנהלת פרויקטים בתחום בניית אתרים ושיווק. מעבר לניהול של הפרויקט המטורף הזה, אני גם עוסקת בכתיבת קופי, מיקרו-קופי, אפיון וניתוח חווית משתמש.

העסק הזה זה העסק השני שלי (ואם אתם אנשי חינוך בואו לבקר ב"הוראה בהשראה", שזה העסק הראשון שלי). פיתחתי בעסק הזה מודל שאומר שלמרות שבניית אתרים נהייתה מופע של אדם אחד, אני חושבת שהיא נעשית בצורה הטובה ביותר כשכל אחד עוסק בתחום המומחיות שלו. אני אוספת לצידי את הצוות המוכשר ביותר, ומעניקה ללקוחות שלי את החוויה של מקצועיות מאוד גדולה, לצד קשר אישי.

אני גם משחקת קפואירה, רוקדת סלסה ונהנית מרביצה על הערסל שבגינה.

ויש גם צוות שבלעדיו שום דבר מזה לא היה קורה

מעצבת UI

שאחראית לבנות שפה עיצובית, לוגו, ואשכרה לעצב לכם את האתר.

מאפיינת אתרים וקופירייטרית

שלוקחת את האפיון והקופי שאני כתבתי בתור התחלה, ומיישמת את העקרונות הללו בכל האתר שלכם.

בונה אתרים

שהופך את כל העיצוב לאתר של ממש וגורם לצורות ולצבעים להתעורר לחיים.

צלם

שיוצר סט צילומים שלם ותמונות ברמה שלא רואים בכל מקום, בהתבסס על אפיון השפה והערכים המדויקים שלכם.

מתכנת

שלוקח אתר טוב מאוד והופך אותו לאתר מדהים, שנטען לפני שמספיקים למצמץ ונראה מושלם בכל מסך שיש.

משווקת

שלוקחת את האתר המדהים שבנינו וגורמת לזה שיחשפו אליו אלפי אנשים בכל יום.

לקריאה נוספת

קורסים דיגיטליים הם הלהיט של השנים האחרונות. עם זאת, בעקבות העלייה החדה בהיצע של הקורסים הדיגיטליים, ה"לקוחות" הפכו להרבה יותר קשים להשגה. מחקרים בתחום הלמידה מרחוק גילו כי 75% מבין אלו שרוכשים קורס דיגיטלי מסוים, לא מסיימים אותו. מחקר שנעשה ב-2019 גילה כי יש אלמנט אחד שעוזר להגדיל את המכירות של הקורסים הדיגיטליים ב-40% וגורם לסיכוי שאנשים יסיימו את הקורס לעלות בכ-50%.
לבילי יש בכל חודש מעל 20,000 לקוחות חדשים, ואורך חיי לקוח שלהם הוא מעל לשנה. מדובר על מחזורים של מעל מליון דולר בחודש. בואו להבין את האסטרטגיה שלהם.