fbpx

ניהול קמפיינים ממומנים

עלויות המדיה בשנתיים האחרונות הן אחד מהכאבים הכי גדולים כמותגי איקומרס. התחנכנו בזמן הזה להאמין ש-ROAS 3 הוא היעד שלנו באיקומרס, אבל מנסיוננו בעבודה עם מותגי איקומרס בשלוש השנים האחרונות, גילינו שזה ממש לא חייב להיות המקרה.

בואו לקרוא ולהבין איך בדיוק אנחנו יודעים להביא להחזרי השקעה גבוהים ומשתלמים מקמפיינים.

אבני הבניין שלנו:

אסטרטגיה

הקהל שלכם הוא לא אחד! אז למה אתם מפרסמים לכולם באותו האופן? אנחנו יוצרים אסטרטגיה ברורה שמבוססת על מחקר שנעשה עבורכם. כך נוכל לתכנן בדיוק לאיזה קהלים לפנות, עם איזה קופי ואיזה קריאייטיבים.
 

שיפור ב-ROAS

הדרך שלנו לעשות את זה מאוד פשוטה: יוצרים מודעות טובות יותר כדי להעלות את ה-CTR, מפסיקים להסתמך רק על הקהלים החמים וככה מורידים את ה-CPM הממוצע, ושולחים את הקהל לאתר כשהוא כבר מחומם, ככה שאחוזי ההמרה דרך הקמפיינים עולה משמעותית.
 

סיפור מותג

הסיפור הזה הוא למעשה עמוד השדרה של המותג, שמציג, דרך סטוריטלינג וטכניקות קופירייטינג אחרות את המהות של המותג, החזון שלו, הערכים והצרכים שהוא עונה עליהם.
 

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

לאילו מותגים התהליך מתאים?

אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ומעלה בחודש, ואתם רוצים בתהליך של חודשיים להגדיל משמעותית את המחזורים שלכם, אנחנו יכולים לעזור.

תוצאות של מותג קוסמטיקה
לאחר ארבעה חודשים של עבודה

מה כלול בניהול הקמפיינים שלנו?

אסטרטגיה לקמפיינים

נחלק את הקהל שלכם למיקרו קהלים ועבור כל אחד ניצור את המסרים המדוקים לו, תוך כדי בניית משפך מסודר. בשלב ראשון אנחנו יוצרים 20 מודעות, ובכל חודש מוסיפים עוד 4.

קופירייטינג למודעות ולקריאייטיבים

הסוד שלנו הוא שבזכות מחקר קהל היעד שאנחנו עושים בתחילת התהליך, אנחנו יודעים לכתוב עבור כל קהל ובכל שלב במשפך את הדברים שהוא צריך לשמוע כדי להתקדם לרכישה. אנחנו יוצרים המון מודעות, ומתוכם נשארים בכל סבב רק עם אלו שעבדו הכי טוב.

קריאייטיבים סטטים ווידאו בסגנון UGC

אנחנו עושים אחת לארבעה חודשים יום צילומים בסגנון UGC שממנו יוצאים עם 8 סרטונים, בנוסף, אנחנו יוצרים כמויות אדירות של קריאייטיבים סטטים כדי לנסות כמה שיותר זויות, מסרים ועיצובים.

ניהול קמפיינים ואופטימיזציה

פייסבוק-אינסטגרם, גוגל, טיקטוק וטאבולה-אאוטבריין. בשיתוף פעולה עם אור סגלוביץ', ראש החוג לשיווק דיגיטלי בטכניון, חרטנו על דגלנו להביא סטנדרט חדש לעולם ניהול הקמפיינים: מעקב יומיומי, עשרות טסטים בכל רגע נתון ועבודה מסודרת כדי להגיע למטרות שלנו.

"קלאבה שינו לנו את כל פני העסק. כבר תוך חודשיים ראינו קפיצה משמעותית באחוזי ההמרה ובמחזורי המכירות, ושלושה חודשים אחר כך כבר הגענו להכפלה וחצינו את רף החצי מליון ש"ח בחודש"
אלי ש.
סמנכ"ל שיווק
חוזרים לכולם תוך 48 שעות

השיטה שלנו

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

שאלות ששואלים הרבה:

איך התהליך עובד?

לפני תחילת התהליך אתם מקבלים מסמך מסודר שמפרט בדיוק את הפעולות שלנו לארבעת החודשים הקרובים ואת הפלטפורמות שאנחנו הולכים לגעת בהן. המשימה היא שתוך ארבעה-חמישה חודשים כל הנכסים של המותג יישרו קו לפי האסטרטגיה שנבחר.

את התהליך אנחנו מתחילים בפגישת אפיון שפה, לאחר מכן מספר שבועות שבהם אנחנו עושים מחקר קהל יעד (שאלונים, ראיונות וניתוח קהילות), מחקר נישה ומחקר מתחרים.

מכל המחקרים האלו אנחנו יוצאים עם המון מסקנות, ולאחר מכן אנחנו עושים עוד פגישה שבה אנחנו מגבשים אסטרטגיה ומקבלים החלטות לגבי השפה ודרך התקשורת של המותג.

לאחר מכן אנחנו מתחילים בשלושה-ארבעה חודשים שבהם בכל פעם אנחנו “תוקפים” נכס אחר: 

  1. האתר – כדי לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את הסל הממוצע.
  2. ימי צילומים – גם עבור צילומי סטילס (במידת הצורך) וגם עבור סרטוני וידאו בסגנון UGC.
  3. קמפיינים ממומנים – כדי לשפר את הCPM, CTR וכמובן – ה-ROAS.
  4. אוטומציות אימייל מרקטינג – עבור רימרקטינג אוטומטי, זול ומשתלם (תשאלו אותנו כמה כסף אנחנו עושים ללקוחות שלנו מאימייל מרקטינג ;)).

לאחר התהליך הראשוני, שאצל רוב המותגים מגיעים במהלכו להכפלה-שילוש של המחזורים, אנחנו עוברים לעבודת שגרה שבה מנהלים קהילת ווטסאפ/פייסבוק עבור המותג, סושיאל אורגני, ניוזלטרים ואסמסים, והכי חשוב – ממשיכים כל הזמן לייצר עוד תוכן לקמפיינים (זה הסוד לרווחיות גדולה), עוד אוטומציות אימייל מרקטינג (השמיים הם הגבול) ושיפור מתמיד לאתר.

לכמה אחוזי המרה יהיה אפשר להגיע?

שיפור יחס המרה הוא ה-מומחיות שלנו. בכוונה אנחנו נמנעים מהביטוי CRO, כי הוא בעיקר מתייחס בתעשייה לשיפור יחס המרה על ידי יצירת תחושת דחיפות, מבצעים, ומעקב אחרי סרטוני משתמשים.

 

אצלנו תהליך שיפור יחס ההמרה שונה בתכלית, והוא מבוסס ראשית כל על אסטרטגיה שיווקית למותג.

 

כיוון שהתהליך אצלנו מאוד מעמיק, אנחנו ממש גאים להגיד שרוב המותגים אצלנו מגיעים ל-2%-3% המרה ומעלה בסופו של דבר (ובמותגים קטנים יותר יש לנו גם תיעודים ל-4 ו-5 אחוזי המרה).

אתם עובדים גם עם מותגים בינלאומיים?

כמובן.

יש לנו לקוחות עם מותגים בינלאומיים, ואפילו אחד המותגים שלנו הוא בינלאומי. אנחנו מאוד מאמינים בפנייה לזירה הזו, במיוחד במותגים נישתיים (שצריכים לפנות לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים).

בנוסף לזה שהאנגלית שלנו מצוינת, יש לנו בצוות גם עורך לשוני דובר אנגלית שפת אם, שאחראי לוודא את הניואנסים הקטנים בכל שלב.

באילו נישות יש לכם ניסיון?

יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, עיצוב הבית, לימודים מקצועיים ועוד.

יש לנו גם נסיון בעבודה עם מותגים בעלי תו מחיר גבוה (מעל 1000  ש”ח לפריט).

מה טווחי המחירים של הריטיינר שלכם?

עלות הריטיינר שלנו משתנה בהתאם לצרכים של המותג ולהיקף הפעילות.

אנחנו עובדים רק עם מותגים שעושים 100K ש”ח בחודש ומעלה, כיוון שעלויות הריטיינר שלנו דורשות בסיס כלכלי מסוים.

ומשהו חשוב: בהיותנו צוות חובב אתגרים, עם הרבה מותגים אנחנו עובדים בצורה היברידית (ריטיינר קטן ואחוזים לפי הצלחה) ואנחנו מאוד אוהבים את זה. לא עם כל המותגים אנחנו עושים את זה, אבל במקומות שאנחנו רואים פוטנציאל גדול ויש לנו כימיה טובה עם המותג – זו לחלוטין אפשרות.

אם האתר שלנו בנוי על וויקס - אנחנו מתאימים לכם?

באופן כללי אנחנו פחות אוהבים לקחת פרויקטים של מותגים שהאתר שלהם נמצא בוויקס, כיוון שהפלטפורמה נמצאת מאחור בכל מה שנוגע לאיקומרס (וכמות המתכנתים שיודעים לעבוד עם וויקס קטנה מאוד). לכן היכולת שלנו לעשות שיפור ביחס ההמרה באתר – מוגבלת.

 

עם זאת, למדנו בחיינו להימנע מלהגיד “לא” גורף, אז אם אתם חושבים שיכולה להיות לנו התאמה בכל זאת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הטופס שבתחתית העמוד.

לאילו מותגים התהליך מתאים?

התהליך מתאים למותגים שעושים 100K ש”ח ומעלה בחודש, שרוצים להביא לקפיצה במחזורים שלהם תוך מספר חודשים. 

 

מנסיוננו – יש גם פרופיל אישיותי של מותגים שמתאימים לנו:

  1. אם המותג שלכם חשוב לכם. זו לא עוד דרך קרה להרוויח כסף, אלא זו דרך להשפיע על אנשים ולעשות להם טוב.
  2. אם אתם פתוחים לשינויים – אנחנו יכולים לעתים להכניס מערבולת למותג, אבל אנחנו מבטיחים שזו תמיד מערבולת טובה שיוצאים ממנה מחוזקים. תחילת עבודה לפי אסטרטגיה, אג’נדה, סיפור, ערכים וחשיבה – יכולה להיות מאתגרת לצוות שלא היה רגיל לעבוד כך. אבל אנחנו רואים בכל פעם מחדש שזה משתלם.
  3. ואחרון – אם יש לכם ריבוי ספקים או תחושה שאתם או מנהל/ת השיווק שלכם פשוט לא מצליחים לגעת בהכל.
איך אתם משתלבים בעבודה עם מנהל/ת הדיגיטל או האיקומרס?

בחלק מהמותגים אנחנו נכנסים כשאין “כיסא” מאויש כבר בתפקיד, אבל כשכן יש גורם כזה במותג, זה תמיד הרבה יותר טוב.

 

מנהל/ת השיווק או האיקומרס מכיר תמיד הכי טוב את הספקים ואת ההתנהלות מול הצוות. הם יודעים מה גבולות הגזרה של המותג ויודעים להכווין אותנו הכי טוב.

 

אז בקיצור – the more the merrier.

חובבי מילים?

גם אנחנו!

על פניו, זה נשמע הגיוני: עבדנו קשה על הבאת לקוח חדש, וכעת אנחנו רוצים לגרום ללקוח הזה לקנות מאיתנו שוב. לכן נשלח לו גם גלויה עם קוד קופון. נשמע הגיוני? אכן כן. אבל בתוך ההיגיון הזה יש לא מעט בעייתיות. בפוסט כתבתי שלוש סיבות לכך.
במאמר הזה אנחנו ניכנס לעומק הקורה בהבדלים התרבותיים ביחס לניקיון הבית בין ישראל ובחו"ל (בארה"ב בפרט), ננתח את סוד האסטרטגיה השיווקית של 4 מותגי ניקיון שמצאו דרך להתמקד בקהלי יעד שונים לגמרי למרות שכולם מתמקדים במוצרי ניקיון לבית ונבין מה אפשר ללמוד וליישם אצלנו דרך מה שהם עושים נכון.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון